tiistaina, joulukuuta 13, 2011

{ dear Santa... }

kk

... olen kyllä tainnut hieman kiukutellakin kuluneen vuoden aikana mutta... :)
Jos saisin jotain toivoa niin kuinka ollakaan toivoisin muutamia uusia astioita
uuteen keittiöön (mies ei kyllä toivo yhdenyhtä uutta kippoa eikä
kuppia, niitä on muka jo aivan riittävästi.. en ymmärrä... ;) )

Olen jo pitkään haaveillut Tine K:n raidallisista tai yläkuvan mustista lattemukeista.
Samoin tuo salaattikulho kuuluu must have -listalle... Olen myös ihastellut Rörstrandin
ja Filippa K:n yhteistyön tuloksena syntynyttä mustavalkoista astiamallistoa, noista
kelpuuttaisin meille miltei mitä vaan! Ja entäs nuo raidalliset (yläkuvassa alhaalla oik.)
kupit - niihin saattaisi budjettini jopa riittää sillä ovat Hemtexin tulevaa mallistoa,
Hemtexille nuo on suunnitellut Design House Stockholm.


Ihan oikeasti ja kaikkein eniten toivoisin  aikaa - aikaa laitella kotia, aikaa raivata,
siivota, puunata. Aikaa leipoa ja laittaa joulua. Aikaa tehdä joulukortit. Aikaa harrastaa.
Aikaa tehdä jotain tyttöjen kanssa. Aikaa vain olla. Taitaa olla joulupukillekin
mission impossible... mutta tämä lienee sekä ammatinvalinta- että remontointiajankohdan
valintakysymys...

Teillä sen sijaan on aikaa osallistua arvontaan tämä päivä, puoleenyöhön saakka :)
Ihan hurjasti osallistujia onkin, ihan päätä huimaa!

kiireisin tiistaiterkuin,


ps. meillä on illalla tyttöjen joulujuhla.. nenäliinoja pitää varata mukaan vino pino,
minua itkettää jo pelkkä ajatuskin ekaluokkalaista laulamassa enkeli taivaan...

3 kommenttia:

  1. Voi Marja -- näyttää meillä olevan samat toiveet;-)!!
    Terkkuja, Tilda

    VastaaPoista
  2. Nuo mustavalkoiset astiat on niin ihania! Mutta mun pitäis niitä ennen ehkä saada mustavalkoinen keittiö...voikohan joulupukilta toivoa keittiötä ? ;)

    Mulla kans aamulla olis ollut Julian puurojuhlassa nessuille käyttöä, mutta vitsi ne jäi taas eteisen pöydälle!

    VastaaPoista
  3. Nämä on kaikki niin ihania! Mun miehessä on kyllä sama vika, kuvittelee ettei meille tarvita yhtä ainutta astiaa! :O Vaikka sain mä siltä synttärilahjaksi kulkua. :)
    Nuo hemtexin tulevat vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselle. Täytyy ehdottomasti kurkata kun tulee kauppohin.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)