torstaina, kesäkuuta 09, 2011

onks tukka hyvin...



... ja ennen kaikkea - näkyykö kello?! :D

Vihdoinkin löysin mieleiseni kellon - mallia:

TRIWA / SILK MINICHRONO

Kotelo: valkoista PC-muovia.
Ranneke: valkoista PU-muovia.
Renkaanväri: valkoinen, hopeisia yksityiskohtia.
Kellotaulu: valkoisia ja hopeisia yksityiskohtia.
Koko: 40 mm

 
Mähän olen jo vuosikaudet haaveillut uudesta kellosta (klik), siis uudesta
kunnollisesta kellosta, (lue: kalliista kellosta :) )... Suurin haaveeni on tuossa
sivupalkissanikin näkyvä Cartierin kello mutta siihen ei rahat riitä... tai kai
ne riittäisi JOS ihminen ymmärtäisi edes joskus säästää rahojaan...

... mutta siis paremman puutteessa ostin nyt kesäkelloksi moisen valkoisen
ihanuuden - saas nähdä millainen on livenä. Mutta Philialla (klik) ainakin näyttää
tosi kivalta. Tilasin tuon Nelly.comista - en ole sieltä ikinä mitään tilannut.

Kertokaa please, että toimitus olisi edes kohtalaisen nopea?!
Tahtoo kellon kesäreissulle ranteeseen!

Anteeksi radiohiljaisuus... näillä keleillä ei vaan malta istua koneella :)

nimim. kaikki illat uimarannalla (ja oon mä juoksemassa käynyt, illan viiletessä)

4 kommenttia:

  1. Itsehän olen myös kelloa käyttävä ihminen, jotka alkavat ilmeisesti olla harvassa ;) Tällä hetkellä on kahdessa patterit loppu ja yksi tarvitsee uuden hihnan. Ja olen myös miettinyt että haluaisin tuollaisen koko-valkosen kellon. Muutama on kiikarissa mutta kun olen aina tälläinen, etten oikein itselleni ostele... niin katsotaan ehdinköä tähän kesään uudella kellolla ollenkaan :D Ylläoleva on todella kaunis, kerrothan sitten millainen käytössä ja onko vedenpitävä?

    VastaaPoista
  2. Näitä kelloja on täällä Tukholmassa kaikilla, mutta silti tykkään kovasti ;)Hieno!

    VastaaPoista
  3. Heips! Ihana kello! Olen muuten Nellysta jotain joskus tilannut ja 3-7 päivää on toimitusaika ja mun paketti tais tulla ihan neljässä päivässä! Koita jaksaa odottaa ;)
    T: E

    VastaaPoista
  4. Ihana kello!! Tahtoo myös! Nellyltä tulee tilaukset nopeasti, kolmessa-neljässä päivässä :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)