tiistaina, toukokuuta 17, 2011

selvästi hyvä päivä



Kultamitalikahvit  nautittu. 

Mihinkään torille jaksettu lähteä - vaikka mieli olisi tehnytkin.
Televisiosta näki kuitenkin paremmin - tosin tunnelman olisin halunnut päästä
aistimaan ja kokemaan paikan päällä... 

Oliko moni teistä paikalla, millaista oli..?!

Todettiin miehen kanssa, että mehän oltaisiin oltu torille jo ihan liian vanhojakin...
tosin sujuvasti olisin taantunut teinitytöksi ja kiljunut muiden mukana :D Sen verran
suloinen oli Granlund. Ja itseasiassa mun hot-listalle (klik) nousi Tuomo Ruudun 
seuraksi itseoikeutetusti Mikko Koivu. Ihan olemuksensa perusteella.

... tosin eilen kohtalaisen monen leijonan olemus oli kohtalaisen hmm... väsynyt ;)
Mutta oli pojilla selvästi hyvä päivä - eikun  hyvästi selvä päivä  ;D



... ja mitä muutakaan mitalikahveilla nauttisin kuin mutakakkua. Nam.

Onks pakko palata arkeen jos ei haluu?!


EDIT. pakko lisätä tämä tännekin. Mitä kirjoitinkaan siitä leijonien olotilasta :D
Voi nolous...



7 kommenttia:

  1. Heh, helposti olisi pystynyt taantumaan pikkutytöksi ;) Voi, MG on kyllä niin söpö ja nyt mä aloin kans tykkäämään Tuomosta. Sä saat ainakin toistaiseksi pitää Mikon, kun mulla on Saku :D Niin ja siis tuo Nurmisen juttu on niin hauska - hävettääköhän edes hitusen, hihii.

    VastaaPoista
  2. Hahhaa, toi kaatuminen oli niin hyvä! ;)

    Ja pikkuveli Koivu... Kyllä on minunkin makuuni :) Hän on myös todella persoonallisen näköinen nuori mies ja todellakin miellyttää silmää :) Nous mun listoille..

    Iidanunelmia-Iida

    VastaaPoista
  3. Tuo Nurmisen klippi on kyllä ihan paras! Mahtoiko vaimo ylpeänä lasten kanssa katsella pätkän uutisista
    "kattokaas lapset, iskä on tullu kotiin" :D

    VastaaPoista
  4. TERHI - luulisi ainakin päätä hieman särkevän... sitten joskus kun ensi viikolla (?) juhlinnasta selviää :D Meillä on kato systeri niin sama maku.. Tuomo on niin ihana :) Ja kiitti, sä voit tosiaan pitää vanhemman veljen ;))

    IIDA - kieltämättä aikas koominen tuo klippi :)) Nuo Koivun veljekset on vielä jotenkin niin hyväkäytöksisiä ja fiksuja. Ainakin siltä vaikuttavat näin etäältä pääteltynä.

    KATJA - :D ehkä totesi että "kappas, iskä ei taida tulla hetkeen kotiin"... :)))

    VastaaPoista
  5. meilläki syötiin mitalikahveilla mudcakea :P
    en varmaan ikinä lakkaa nauramasta tolle Nupelle :D nooh, kerrankos sitä kultajuhlissa punaiselle matolle kompastuu...
    mun ykkösleijona oli Mikko Koivu ennen ku nää tän kevään kisat ees alko :P Sami Lepistö on myös tosi :P

    tosi söpöjä tyttöjä ja äiti tuolla aiemmin kevätjuhla-fiiliksissä :))

    VastaaPoista
  6. Mä olin kuullut tuosta videosta, mutta en ollut jaksanut kaivaa; todellakin hyvästi selvä päivä, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina saattaa päteä ko. herraan :)

    VastaaPoista
  7. Moiks,
    vitsi mikä kiire ollut. Ja sitten nettiyhteys sanoi eilen illalla sopparinsa irti. Onneks mä olin tänään omatoiminen töiden jälkeen ja korjasin sen (jihaa...no oikeesti otin vain jostain modeemista tms. johdon pois seinästä ;).

    Mun kärkikolmikkoon kuuluu myös Tuomo Ruutu ja Mikko Koivu (siinä vasta fiksu nuori mies!) ja se Lepistö. Ja hyvänä nelosena tulee isä-Koivu ;D Siinä on kyllä kans sitä jotain charmia. Vaikka on se mulle ehkä hitusen liian vanha ;)

    Antaa leijonien ryypätä ja toilailla oikein olan takaa; ne on sen ansainneet :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)