torstaina, maaliskuuta 11, 2010

inspiskuvia...

... tällä kertaa kutomissellaisia innostuin viime yönä keräilemään Garnstudion sivuilta.
Vaikka juuri eilen viimeksi pääsin sanomasta, että kutomisintoni tuli ja meni... jotenkin puuduin kaulurini kutomiseen (kiitos ohuen langan, ohuitten puikkojen ja ison silmukkamäärän :) ) mutta nyt alkoi sormia uudelleen syyhyttää. Josko pari palmikkopipoa tytöille kevätpipoiksi kutoisi (ystäväni Terhin innoittamana) ja sitten voisi yrittää jotain keväisempää neulosta... mutta mitä?

Tässä anyway muutamia omasta mielestäni ihania kuvia... jokseenkin talvisia mutta niin kauniita...






Juu.. kuvista päätellen minulle on iskenyt palmikko- ja ponchoaddiktio :)

15 kommenttia:

  1. Ååh, minä tässä vaan huokailen, miten ihania! Varsinkin tuo eka on aivan unelma! Voi kun osaisi...

    VastaaPoista
  2. Voi systeri, just miltei noita samoja oon kuolannut, mutta ei kyllä taidot riitä. Tai kärsivällisyys. Nuo 2 vauvojen juttua on ihania, tosin missä tuollaista vauvan ponchoa pitäisi? Mut nuo villasukat pulleissa jaloissa on hellyyttävät ;)

    VastaaPoista
  3. Sepä se.. osaispa! Mutta nuo näyttääkin liian monimutkaisilta :) Mä aattelinkin lähinnä tyttöjen ikäiselle tollasta ponchoa.. tosin meillä on ponchoja eikä niitä kauheasti tule käytettyä :)

    VastaaPoista
  4. Tuo eka on aivan ihanan pumpulinen, tahtoo! Eipä taida minun kädentaidot kyllä riittä tuollaiseen luomukseen..

    VastaaPoista
  5. Itse olen kans yrittänyt etsiä neidille ponchoa 2 vuotta, mutta en löydä! Teilläkin oli ne kivat sillon aikanaan...vaal.pun ja valkonen? Meillä oli kans valkonen...olikohan ne Name it-merkkiä vai mitä? Itse henk.koht en tykkää niistä mitä huutonetissä kaupataan...niitä missä isoja reikiä...mulle tulee hämisverkko mieleen, sori!
    Jos joku osais tehdä meille semmosen "kokonaisen" ponchon niin olisin kiinnostunut :-)

    Kiks

    VastaaPoista
  6. Kirsi, joo ne taisi olla Name Itit?! Tai sitten BabyGAPit - sellaisetkin meillä on ollu, hupulliset. Nythän tytöillä on viime keväänä (?) ostetut ruskeat ponchot.. ja sit nämä kutomani kaulurit :))

    VastaaPoista
  7. Jos sä näet jossain upean ponchon niin agentoi meille! Mistäs sää nyt ne ruskeet pontsot löysit nääs :-D?!


    Kiks

    VastaaPoista
  8. Aivan upeita luomuksia! Saa nähdä tuleeko se mun toinen kauluri koskaan valmiiksi... ;) Ehkä ensi jouluna tai jotain...Ite muuten teetätin paikalliselta käsityöyrittäjältä viime talvena ponchon ja olen ollut todella tyytyväinen siihen.

    VastaaPoista
  9. Todella kauniita malleja:-))Mukavaa torstai iltaa!

    VastaaPoista
  10. Ihania malleja! Kyllä sä Marja pystyt ponchoonkin, paksut puikut ja sopiva lanka ;)

    Ihanat sääret tuossa viimeisessä kuvassa!

    VastaaPoista
  11. Nuo Garnstudion useimmat mallit on ihan helmiä! Kädet kyllä syyhyää neulomaan, kun katselee noita kuvia... ja ostamaan lisää ihania lankoja!

    VastaaPoista
  12. Ja kuule ihan sama addiktio täällä!
    Helpottais kummasti, jos osais kutoa! :)

    VastaaPoista
  13. Onpas ihastuttava tuo alimman kuvan tytön roosan värinen "viitta".
    Mulla itsellä on neulomisinto vähän lopahtanut, niin älyttömästi olen tänä talvena neulonut. Mutta kyllä se sieltä aina sitkeästi palaa, jos ei enää keväällä, niin viimeistään sitten taas alkusyksystä:)

    VastaaPoista
  14. Tuo sivu on ihana! Minä löysin sieltä aivan ihania lasten tossujen ohjeita. Mutta omat sukat ovat vielä vaiheessa, enkä suostu aloittamaan uusia pikkuisia ennen omien valmiiksi saamista. :D Kutomisintoa, varo tuppitulehdusta!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)